Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom niet schudden met dubbelvla, wel met andere vla

Hoe kan het dat je b.v. Bij vanille vla eerst het pak moet schudden anders zit er water op je vla, en bij dubbelvla mag je niet schudden ( staat tenminste op het pak) want dan mix je de twee kleuren maar vervolgens zit er ook geen water op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik schud gewone vla ook nooit, en krijg nooit water erop, dat is alleen bij yoghurt ( bij mij dan )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon lekker schudden... Scheelt weer roeren in je bakje :P Doe ik ook altijd met die pakken vlaflip..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Anders mix je inderdaad de kleuren en dat is niet de bedoeling, ze zullen dan een of ander E-nummer hebben toegevoegd waardoor schudden niet nodig is en misschien een ander recept.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anders komt het niet mooi uit het pak zoals het hoort gelevla en chocolade vla naast elkaar. Anders krijgt je het gemengd uit het pak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is inderdaad een emulgator in verwerkt (een stof waardoor andere stoffen mengen die dit oorspronkelijk niet doen) daarbij staat op sommige pakken wel dat je het moet schudden :) dag dubbel vla
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding