Ik eet de laatste tijd veel vruchten van een boom,wie weet hoe dit heet ze zijn groen en later rood en in het midden zit een pit verder zijn ze klein?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is een komische vraag. Ik dacht gelijk aan Aliens, maar dat zal wel niet zo zijn. Ik ken heel veel vruchten aan een boom, maar dit weet ik niet. Kun je een foto bijsluiten? dat maakt het makkelijker om te beoordelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zouden kersen kunnen zijn. Kersen zijn als ze nog niet rijp zijn groen en worden naar mate ze rijper worden steeds roder. ook hebben ze een pit.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Misschien bedoel je Pruimen?