Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

in de supermarkt bij de ships ergens. meestal voor in de magnetron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ze zaterdag nog bij de Supercoop gekocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In vrijwel iedere supermarkt.
Alleen moet je juist NIET bij de chips kijken, zoals ik hierboven lees, maar bij de afdeling waar ook de gedroogde peulvruchten (zoals spliterwten, bonen en linzen) staan. Pas op ; met één zakje mais maak je bergen en bergen popcorn ! Een paar eetlepels / half kopje is in de regel genoeg voor een flinke portie.

Toegevoegd na 3 minuten:
(Ik kan op één of andere manier niet reageren . geen reacties meer lezen zelfs, dus maar even zo : heb je het al gevraagd ? En zo ja ; Dirk v/d Broek, C1000 en Jumbo hebben het 100 % zeker. (Bij AH en Emté koop ik het trouwens oo regelmatig).

Toegevoegd na 36 minuten:
Heel, heel vreemd. Want laat ik het nu NET altijd bij de genoemde supermarkten in Enschede kopen....
Van noord tot zuid, van Miro tot centrum.
Echt eigenaardig....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Hoogvliet hier heeft het ook bij de peulvruchten staan (omdat het iets gedroogds is denk ik). Bij de Albert Heijn hier hebben ze alleen de magnetronzakjes.
Maar een reformzaak heeft inderdaad vast ook maïs in huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het centrum moet je zeker kunnen slagen. En ik zal van de week nog eens kijken bij Dirk, maar daar haal ik ze zelf het vaakst. En inderdaad, Dáár WEL bij de chips, de 'achterkant' van het rek, tussen de zoutjes en de nootjes.
Over het algemeen ligt dat inderdaad bij de supermarkt, bij de chips, de bonen, of de bakspullen, ook dat is nog een optie. Heb je bij de supermarkt al gevraagd? Misschien ligt het bij jouw supermarkt nog wel ergens anders.
En anders hebben ze het misschien bij een reformzaak of natuurvoedingswinkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeker bij de hoogvliet, alleen ligt het daar ( heel raar eigenlijk ) bij de aardappels.

ik heb het zelf gevonden, want de medewerkers hadden geen idee wat ik bedoelde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing