is het lekker als ik kant en klare cupcakes koop en ik ze daarna ga versieren?

Ik wil graag cupcakes versieren en ik heb geen zin om ze te bakken. worden ze lekker als ik ze gewoon kant en klaar versier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.1K

Antwoorden (5)

ja natuurlijk. En doe ik ook weleens op een kinderfeestje, lekker makkelijk en kinderen vinden het prachtig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit eens gedaan, en als het verrse cakjes zijn, is het heerlijk.

Maar als het wat minder verse cakejes zijn word het wat aan de droge kant.

En verse cakjes liggen volgens mij gewoon bij de bakker in de c1000.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt heerlijk, en lekker versieren met muisjes, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, maar zelf gebakken met echte roomboter smaakt toch net iets lekkerder!
Versier ze met van alles wat je leuk lijkt, hoe kleurrijker hoe leuker!
Uit ervaring weet ik dat de cupcakes van de AH (bij de broodafdeling) echt het allerlekkerst zijn, maar deze zijn wel wat duurder dan de meeste..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gemak dient de mens! Prima om kant en klaar cakejes te gebruiken.
Je hebt bij de bakafdeling in de supermarkt keuze uit allerlei buisjes en zakjes met versierspul. Maar (voor kinderen) gewoon met smarties en met hartjessnoep en gekleurde hagelslag kan het ook!
En alleen al met een toefje slagroom erop, heerlijk.

Je kunt ze ook halveren, paar druppels amaretto erop en de helften weer op elkaar. Slagroom toef...mmmm....