2 juli is de stationshal in Arnhem geopend, weet iemand of de Starbucks ook gelijk open is, en zo nee, wanneer wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nieuwe perrontunnel gaat vandaag open, maar er staat niet dat de Starbucks ook al meteen open gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens meerdere sites wordt hij vandaag geopend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het duurt inderdaad nog even. Het staat er misschien een beetje onduidelijk, maar als je goed leest staat er dat de tunnel vandaag geopend wordt, niet de Starbucks.
Zaterdag 2 juli 2011: Pas geleidelijk zal de perrontunnel worden afgewerkt. Werklieden blijven achter een bouwschutting tot eind september bezig. De tunnel heeft drie tijdelijke ingangen. Er gaan acht liften, roltrappen en trappen naar de perrons. Pas eind juli komen de roltrappen naar de perrons 2 en 4 in gebruik.
De eerste winkels die open zijn: AH to go, cafetaria Smullers, Broodzaak, boekhandel Bruna en Tickets & Service.
Later dit jaar komen de HEMA, het Grenswisselkantoor, koffiezaak Starbucks en Julia's (Italiaanse drink- en etenswaren). Aan de centrumkant komt een tijdelijk toiletgebouw.

Helaas moet je dus nog even wachten voor je in Arnhem naar de Starbuck's kunt.
Amadea