Thuis kleine shooters bottelen, bestaat er een doppenpers die je als particulier gewoon handzaam, thuis kunt gebruiken voor kleine shooterflesjes?

Ik wil mijn eigen shooters( feigling) gaan produceren, mixen en verpakken, maar vraag me af of er en machientje bestaat, waar ik kleine flesjes mee kan doppen...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij winkels als "brouwmarkt" die verkoopt verschillende spullen om drank te maken en te bottelen.

Antwoorden (1)

Hoi,
Je bedoelt de flesjes met een draaidop? Dit soort flesjes hebben een 'beveiligings ringetje' dat los komt zodra je de dop opendraait.
Deze doppen worden geleverd met dit ringetje eraan en deze kun je eenmalig op de fles draaien. Je hebt er dus geen apparaatje voor nodig.

Succes!