Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je in Parijs lekker eten voor niet al te veel geld?

Ik denk dan aan een restaurant met Franse keuken waar ze de echte Franse klassiekers serveren. Met 'voor niet al te veel geld' bedoel ik voor 3 gangen inclusief drankjes rond de 40 euro max. per persoon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je echt een specifiek restaurant, of?
Ik weet dat je in Montmartre heerlijk kunt eten voor weinig geld. Daar zitten heel veel gezellige restaurantjes (rood-wit geblokte tafelkleedjes, accordeonspeler voor de deur etc), echt op en top parijs!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah Oui! Montmartre!
Maar dat zijn veelal de meer exotische restaurantjes.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier is een overzicht van Parijse restaurants.

Tja, Parijs is natuurlijk voortdurend aan verandering onderhevig.

http://www.youropi.com/nl/parijs-12/restaurants

Deze is ook leuk:
http://www.cityzapper.nl/Parijs/Restaurant/restaurant%20liza
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De mac donalds
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nog zo'n lolbroek
In quartier Latin, de studentenwijk van Parijs, wemelt het van de leuke en niet te dure restaurantjes. Alleen wel een beetje op je hoede zijn voor de "propperachtige" obers die je bij iedere deur het liefst aan je haren naar binnen slepen. Ik weet niet of het nog steeds bestaat, maar toen ik er in 2003 met mijn ouders was, hebben we daar bij een Grieks restaurant gegeten. In een soort etalage stond een grote grill / barbecue waarop de uitgestalde spiezen (vis en vlees) klaargemaakt werden. Als ik me goed herinner, kreeg je er een gepofte aardappel en verschillende sausjes bij. Goed gegeten voor een (volgens mij, ik heb niet zelf betaald) acceptabele prijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoek kleine restaurantjes waar je b.v. studenten of de wat jongere mensen ziet binnengaan. Daar waar de fransen zelf gaan eten zijn goed en een stuk goedkoper. Je zult wel een beetje buiten het centrum en in kleine zijstraatjes moeten zijn. Succes en smakelijk eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in echte Parijse sferen wilt eten moet je naar restaurant Chartier. Het is een prachtig gebouw, wel 2 eeuwen oud en het eten is niet duur. Wel reserveren, want het is populair bij de Fransen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding