Het zelfde als je botsauto muntjes koopt : 1 voor 1 euro ,50 voor 25 euro. Is gewoon puur marketing want als je nu denkt ik heb 1 paprika nodig en je ziet dat 3 goedkoper zijn dan koop je er drie ( 2 gooi je er later misschien wel weg omdat je ze niet hebt gebruikt) maar je hebt ze wel gekocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

massaverkoop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan verkoopt die groentenboer meer paprika's en verdient daar uiteindelijk ook meer geld mee. Mensen gaan het dan meer kopen omdat, ze zien dat 3 paprika's redelijk goedkoop zijn. De boer trekt dan meer mensen dus meer geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat komt doordat de groenteboer (of supermarkt) liever heeft dat jij er drie koopt dan een, omdat het goedkoper is zou jij misschien wel die 3 paprika's kopen terwijl je er maar misschien een wou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak zijn de drie kleiner van afmeting. Verder zit er altijd van elke kleur (rood, geel, groen) maar één in.
Rode paprika's zijn veel populairder en dus ook duurder.
Je krijgt de gele en groene er dus bijna gratis bij.
Utrecht