Vraag anders gesteld: wat is dezelfde kips leverworst als die voor de vernieuwde verpakking.

Ik had er een heel verhaal neergezet waarin in blijkbaar(?!) om een mening vroeg. Dat was net zo, ik wil alleen graag weten wie er weet welke leverworst overeen komt met de 'oude' verpakking kips leverworst. De nieuwe variant smaakt namelijk naar plastic.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het dan niet handiger contact op te nemen met Kips en het daar te vragen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is er wel een ander merk dat overeenkomt. Gaan ze bij kips natuurlijk niet vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit had ik gisteren ook, De vraag die over kattenamen ging.... en ik stelde de vraag anders, op een manier die wel goed was, maar toen haalden ze die ook weg omdat ik niet 2 x dezelfde vraag mocht stellen. (ondanks dat de vraag helemaal anders was, maar goed, de mods hebben het blijkbaar altijd goed. Dus het kan maar zo zijn dat ze deze ook weer weghalen. Als je antwoord hebt zou ik de vraag sluiten, anders ben je weer zoveel punten kwijt!

Antwoorden (1)

Dat vond ik ook!! En niet alleen de smaak, ook de textuur is plasticachtig. Nieuwe verpakking, nieuw recept waarschijnlijk... Ik ben helemaal van de Kips afgestapt. Tegenwoordig koop ik Kroon, lekker zacht, betere smaak en ook nog voordeliger!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Net of je op plastic zit te kauwen. Maar ik weet niet of ze kroon hebben in de supermarkt. Zal het iig eens proberen. Dank je!