Waarom gaay er meer boter op een bevroren boterham dan op en onddooiden boterham?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je niet andersom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was ook mijn eerste gedachte.....

Antwoorden (3)

ik denk omdat een bevroren boterham niet mee beweegt met de smeer beweging
je vult dan makkelijker de gaatjes in het brood
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ontdooide boterham neemt meer boter op, dat gaat in de gaten zitten. Bij een harde bevroren boterham lukt dat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus andersom...!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Andersom!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is wel een goed antwoord he Kikobob?
Boter trekt in op een zachte bodem. Moet je maar eens je brood roosteren dan heb je het idee te blijven smeren. Het trekt sneller in het brood.