Bij sommige supermarkten en bijv. bij de Jamin en Xenos heb je smeltchocolade in de vorm van kleine nopjes chocola, speciaal voor chocoladefondue.
Misschien kan je ook even kijken bij banketbakkers/ bonbonzaken of op internetwinkels:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

in ieder geval pure chocola ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is speciale smeltchocolade in de handel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Xenos kun je speciale chocolade kopen on te fondueën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als er een albert heijn in de buurt is moet je de goedkoopste chocolade die ze daar hebben gebruiken, de verpakking is blauw met rood. Ik heb er al veel geprobeerd, maar deze vond ik tot nu toe het lekkerste. (verdunnen uiteraard met olie,maar ik ga er vanuit dat je dit weet:P)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smeltchocolade. Ik koop het meestal bij de Lidl... Dan moet je wel puur nemen anders zit er bijna geen smaak aan.