waarom is water voor ons zo belangrijk?

ja we moeten ervan leven, maar daarvoor kunnen we ook limonade ofzoiets gebruiken. WC doorspoelen, douchen enz. maar in arme landen dan? die hebben ook bijna geen water. ik probeer me voor te stellen met geen of een beetje maar wel heel vies water. hoe het dan zou zijn? ik kan me dat beter voorstellen als ik weet waar we dat allemaal voor gebruiken. en dat is een hele hoop volgens mij!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ja in landen waar geen of haast geen water is is het dus belangrijk om het te vinden. In limonade zit ook water in koffie, thee, alles wat we drinken. Eten koken we er in. onze hygiene is er van afhankelijk. Ja die mensen in landen met haast geen water vrezelijk.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Naar mijn bescheiden mening ,geen limonade zonder water!

Zeg maar gerust dat water een wondervloeistof is .Zonder water geen leven!

WATER is kleurloos, reukloos, smaakloos en calorievrij en onontbeerlijk voor al het leven op aarde. Geen mens, dier of plant kan zonder water leven.

Van olifant tot microbe: water is van vitaal belang en door niets te vervangen.

Elk van ons op aarde moet dagelijks zo’n 2,5 liter water consumeren, in vloeistoffen en voedsel, om gezond te blijven.

Geen water, geen leven.
Zonder water is het onmogelijk gewassen te verbouwen of vee te fokken. Geen water, geen voedsel — geen voedsel, geen leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de aarde heeft water nodig. zonder vocht zouden we zelfs niet kunnen ademen. vocht is leven! in de lucht de grond ons lijf alles heeft water nodig.