Als ik een een verpakking met vis koop in de supermarkt, ligt er onder de vis in de verpakking, een soort matje of doekje. Waar is dat voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Dat is om het overtollige vocht in op te nemen.Als vlees of vis erg nat zijn aan de buiten kant is dat niet goed voor de bereiding. Er word vaak geadviseerd het vlees ,voor dat het in de pan met hete boter gaat, droog te deppen met bijv. keukenrol. Als er zo'n lapje in
Ligt is dat niet nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelfs met lapje is het wenselijk om ng even na te deppen met keukenpapier.
Met vlees vooral na het ontdooien. Dobbert in het vocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!