In de Nederlandse supermarkten zijn ze nog niet verkrijgbaar.

Je zou het eens kunnen proberen bij de Chinese markt in Beverwijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze worden gekweekt in vierkante doosjes zodat het fruit de vorm aanneemt van de doos, en vooral in Japan is het razend populair omdat de vierkante meloenen precies in de koelkast passen. Zo groot zijn namelijk de dozen. Er is dus goed over nagedacht.
De prijs ligt 20x hoger dan de gewone watermeloen.
De vierkante meloen is nog niet te krijgen in Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk! Nooit van gehoord.