Waar kan ik in nederland Big red kauwgom kopen

Het liefst NIET online maar gewoon in winkels

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Volgens mij (nog) niet in NL verkrijgbaar.

Dat is toch die kauwgom waarvan je een brandend gevoel krijgt als je dat verpakkingspapiertje op je voorhoofd plakt?
Jochie van kennissen van vakantie (uit Duitsland) liep daar steeds mee op zijn voorhoofd. Zo'n rood papiertje. En dat deed dan zeer op zijn hoofd, zei hij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem gezien in de kledingwinkel america today, in NL. nu vroeg ik me af of hij ook nog ergens anders verkrijgbaar was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is kauwgom met sterke kanneelsmaak
Zo lekker
Op de volgende blog pagina staat,dat het in vier landen te koop is : Duitsland,Amerika,Noorwegen en Zweden :

http://hubpages.com/hub/Wrigleys-Big-Red-Gum-Ingredients-Explained

Groet:Zoekertje