Heb nog een blik Noodbiscuits staan noodratsoen van het leger deze zijn van 1962 .Zouden deze nog eetbaar zijn,blik is nog niet open geweest.

Toegevoegd na 1 uur:
Inhoud 72 stuks
8 biscuits zijn een nood maaltijd 520 calorieën.
Dus goed voor drie dagen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zijn ze inderdaad nog eetbaar.

Na openen is het gauw genoeg te zien. De biscuits mogen niet verkleurd zijn en moeten hard zijn, zoals vroeger.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

wow..
gewoon proberen denk ik dan maar..

Toegevoegd na 17 minuten:
en .. smaakt het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Direct eten ! Ze zijn 100% goed, dat getuigd wel dat ik net een bericht krijg van de moderator dat je vraag geen onzin vraag is ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Bedoel je dat je deze vraag had gemeld als onzinvraag??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. Zelfs spotten met je gezondheid noem ik het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan zegt de moderator ook nog dat het geen onzin is right......... Ben benieuwd of die dat nog vind als hij jou reacties leest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom op zeg, een beetje humor is toch ook niet verkeerd -.-' Goeie vraag @ daantje!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sjonge jonge, meteen melden deze vraag! Moet niet gekker worden, lijkt me een doodnormale vraag als er geen houdbaarheidsdatum op staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin om dit als onzinvraag te melden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik laat me dan graag uitdagen waarom jij het een zinnige vraag vind ;)
Denk het niet.
Mijn opa en oma kochten altijd noodrantsoenen van het leger die overtijd waren. Die kon je daarna doorgaans nog 2 jaar gebruiken waaronder krentebrood uit blik, soepjes enz. enz.

Denk niet dat het leger die troep verkocht na een paar jaar als je het nog 49 jaar had kunnen gebruiken!
12 jaar geleden
Is het echt nodig om dit nog te eten? In dat geval: gewoon doen, veel kwaad zal het niet kunnen doen aangezien er ws meer conserveringsmiddel dan voedingswaarde in zit.....