Jawel wel eerst goed het voedsel koken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan heb je snot, en is het zeker niet meer te eten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je

Andere antwoorden (4)

Dat lijkt me geen enkel probleem. Wel eerst goed wassen en eventueel even opkoken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laatste nieuws hierover is dat de oorzaak mogelijk te vinden moet zijn in de spruitjes...

Niet rauw eten. Wokken. Dan kunnen groentes en ook taugé geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
net op de site:
zo 05 jun 2011, 17:28 | 149 reacties
Taugé kan oorzaak EHEC-epidemie zijn HANNOVER - In de Duitse deelstaat Nedersaksen zijn nieuwe sporen ontdekt in de zoektocht naar de herkomst van de agressieve EHEC-bacterie. Daarbij kan taugé de oorzaak zijn van de zware epidemie, die in Europa nu al 22 levens heeft geëist. Het Duitse persbureau DPA vernam dat zondag van autoriteiten. Het gaat om een „tamelijk heet spoor”, zei een deskundige in Hannover. De oorzaak van de uitbraak zou in de regio Uelzen liggen in het oosten van Duitsland. Een firma uit die plaats zou in relatie staan met de besmettingen die vooral in Lübeck opdoken. Taugé was jaren geleden ook de oorzaak van een grote EHEC-uitbraak in Azië. Het gaat, in tegenstelling tot eerdere berichten, niet om spruitjes. telegraaf.
Bij ehec zijn spruitjes nu verdacht, niet taugé
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is nog niets bewezen dat het ook op taugé kan zitten, dus ik neem aan dat het gewoon veilig is.