Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Jumbo heeft het volgens mij standaard in het assortiment. Het staat bij de vestiging hier vlakbij vreemd genoeg echter niet bij de vleesvervangers (waar de tofu wel staat), maar bij de groenten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
inmiddels stond het bij de vleesvervangers maar met de ingang van 2019 hebben veel jumbo's hun tempeh (wat zo goed verkocht) uit het assortiment gehaald.

Andere antwoorden (4)

Bij de jumbo kun je het vragen, als ze het dan niet hebben kopen zehet speciaal voor U.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel bij alle toko's! Bereid en onbereid.
Kristal
12 jaar geleden
Bij natuurvoedingswinkels ook natuurlijk, maar ja, ze vraagt om een supermarkt :)
Ik heb het ook bij de AH zien liggen, wel een tijdje terug...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij bij alle supermarkten. Misschien wel de grotere..
Gewoon ff vragen tis vaak weg geduwd in een hoekje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Jumbo, de MCD en de Dirk verkopen ze tempeh.
Ik weet alleen niet of het bij élk filiaal van deze ketens is of alleen bij de filialen in buurten waar veel allochtonen wonen.

Verder verkopen ze het ook bij Aziatische winkeltjes (vaak hetzelfde merk als bij de supermarkten, maar dan een stuk goedkoper) en biologische winkels/natuur(voedings)winkels. Ik weet dat dat niet je vraag is, maar het is evengoed misschien handig om te weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding