Kan je je stofwisseling ook aan de gang zetten dmv drinken??

Bijv door yoghurt drink.. Of rivella? Of zelfs kcal loze drankjes ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Nee er moeten calorieën vezels en of suiker in zitten voor je stofwisseling in gang gezet word
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je elke dag een bordje gewone witte yoghurt neemt.
Dan bevorderd dat je darmflora.
Dus het zorgt voor een goede toiletgang.
Tevens heeft gewone witte yoghurt een antibacteriele werking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Goed om te horen, ik begin de dag altijd met yoghurt en muesli :)
Jahoor. Je stofwisseling gaat bij alles wat je in je maag gooit aan de gang. De commerciele jongens willen je graag doen geloven dat je allerlei voedingssupplementen nodig hebben om je maag/darmstelsel te laten functioneren. Gewoon normaal eten werkt ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beroemde "soepje" is daar een mooi voorbeeld van. Er wordt wel gezegd dat dit is om je eetlust op te wekken en in feite om het verteringsproces vast op te starten
amigo
12 jaar geleden
Jazeker, drink bijvoorbeeld een kop muntthee een half uur voor het eten, je spijsvertering komt dan al wat op gang, en je krijgt er ook meer trek van.
Het is niet voor iedereen goed om muntthee te drinken, het stimuleert de aanmaak van maagzuur, en als je daar snel last van hebt kan je het beter niet drinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel water drinken is goed voor de spijsvertering en ook laxo van roosvicee werkt (dat is pruimenlimonade, is lekker!)