Krijg je 100% pure kip worstjes of wiener worstjes in NL?

Ik kan niet eten rund-en varkensvlees en ben op zoek naar 100% pure kip worst en wiener worstjes?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

alleen bij de poelier, waar je (dode) kippen om te eten kunt kopen, willen ze misschien voor jou kippenworst maken op bestelling.
als je met de eigenaar gaat praten, kan je misschien een deal afspreken, 10 worsten voor .... euro ?
je moet dan wel duidelijk zeggen dat er alleen kippenvlees in mag.

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de supermarkt kan er misschien nog wat anders inzitten dan kippenvlees. Als je zeker wilt zijn van je zaak: Ga naar een Turkse slager, daar zit absoluut geen varkensvlees in!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Houdt Halal ook in, geen rundvlees?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat dacht ik ook! of schapevlees ?
verschillende supermarkten verkopen halal in de diepvries en anders naar een turkse of marokkaanse slager of op de markt kippen gehakt kopen en zelf balletjes/worstjes draaien