Ik denk dat het krenten zijn. (gedroogde kersen). Die kun je bij de supermarkt kopen.

Toegevoegd na 15 uur:
Mijn antwoord hierboven is helemaal fout.
Volgens de vertaalmachine zijn het gedroogde zure kersen. En ik heb geen idee waar je zou kunnen kopen, als je ze al zou willen kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar krenten zijn gedroogde druiven geen gedroogde kersen? op zich wist ik wel dat het gedroogde kersen waren, ik vroeg me alleen meer af of tart cherries misschien een speciaal soort was of zo??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gedroogde druiven zijn rozijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krenten en rozijnen zijn beiden gedroogde druiven, waarom ze er 2 verschillende benamingen voor hebben weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krenten zijn een gedroogde druivensoort afkomstig uit Karinthie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Heidi, nu weet ik het weer. Klopt helemaal.
Dat zijn gedroogde kersen.
Ik denk dat ze in reform-winkels wel te koop zijn.
Ze zien er uit als onderstaande foto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop ze op de markt bij de notenman! Naast noten en zaden heeft deze vaak ook nog een assorti met gedroogde vruchten als dadels, abrikozen, rozijnen, etc.. maar ook gedroogde kersen. Ze zijn heerlijk!