Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zitten er mee kcal in rode of in groene appels...??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben benieuwd waarom je dit wilt weten.. er zijn namelijk zoveel verschillende soorten appels, de een heeft meer suikers dan de ander, en dit is niet afhankelijk van de kleur van de schil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon zoals al in de vraag staat het gaaf niet echt om de kleur meer om het 'merk' alleen ken ik daar amper van alleen elstar en foetsie ofzo

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou zeggen in GROENE appels

Met de volgende reden. In alle appels zitten ongeveer even veel calorieën PER GRAM, en er zijn meer grote groene appelrassen dan rode (rode appels heb je ook al hele kleintjes)

Het verschil is wel verwaarloosbaar en appels bevatten zowiezo relatief tot wat je verder kunt eten HEEL weinig calorieën
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In alle soorten appels zitten ongeveer evenveel calorieën. Twee stuks fruit per dag is een goed onderdeel van wat je dagelijks nodig hebt. Hopelijk besef je dat. Zie hier wat je lichaam nodig heeft: http://www.voedingscentrum.nl/nl/schijf-van-vijf/schijf.aspx
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding