Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ja, jemoet het zelfs Frankrijk bij de eiffeltoren inleveren omdat zij het zien als softdrug. Dat het zo slecht is komt idd door suikers en caffeine. Het is ook weer niet zo veel slechter als andere frisdranken maar als je alleen al naar de prijs van 30 ct kijkt bewijst het eigenlijk al dat het wel troep moet zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja, er zit heel veel cafeïne in, wat niet echt goed is. Er zit wel 10x meer cafeïne in de bij koffie. Maar als je er niet druk van wordt betekent dat niet dat het niet schadelijk is....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, heel veel suiker. Dat is slecht voor je lichaam en slecht voor je gebit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is even slecht als cola maar met meer caffeïne. Het is vooral slecht door de suikers die erin zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, want het is slecht voor je hersenen.

Toegevoegd na 43 seconden:
en voor je tanden. Maar als je er veel op een dag drinkt kan het ook nog is slecht zijn voor je hart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is eigenlijk een legale softdrugs.
En ook hier kan je aan verslaafd raken.
Net als aan cola en koffie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Energy blikje heeft 2-4 koppen koffie.
Maar het is altijd schadelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dus niet waar. Koffie bevat net zoveel of wellicht meer caffeïne dan energiedrank: http://www.gezonderafvallen.nl/page/606/energiedranken-cafeine-calorieen.html http://www.koffiecentrale.nl/nl/gezondheid/Cafeine_gehalte.htm
Ik zou zeggen,niet drinken.Ik zie de gevolgen bij mij op het werk.Bloed suikers raken in de war,Als ze geen geld hebben om een energie drankje te kopen raken ze bijna in paniek.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding