Ja, jemoet het zelfs Frankrijk bij de eiffeltoren inleveren omdat zij het zien als softdrug. Dat het zo slecht is komt idd door suikers en caffeine. Het is ook weer niet zo veel slechter als andere frisdranken maar als je alleen al naar de prijs van 30 ct kijkt bewijst het eigenlijk al dat het wel troep moet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja, er zit heel veel cafeïne in, wat niet echt goed is. Er zit wel 10x meer cafeïne in de bij koffie. Maar als je er niet druk van wordt betekent dat niet dat het niet schadelijk is....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, heel veel suiker. Dat is slecht voor je lichaam en slecht voor je gebit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is even slecht als cola maar met meer caffeïne. Het is vooral slecht door de suikers die erin zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, want het is slecht voor je hersenen.

Toegevoegd na 43 seconden:
en voor je tanden. Maar als je er veel op een dag drinkt kan het ook nog is slecht zijn voor je hart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is eigenlijk een legale softdrugs.
En ook hier kan je aan verslaafd raken.
Net als aan cola en koffie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Energy blikje heeft 2-4 koppen koffie.
Maar het is altijd schadelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dus niet waar. Koffie bevat net zoveel of wellicht meer caffeïne dan energiedrank: http://www.gezonderafvallen.nl/page/606/energiedranken-cafeine-calorieen.html http://www.koffiecentrale.nl/nl/gezondheid/Cafeine_gehalte.htm
Ik zou zeggen,niet drinken.Ik zie de gevolgen bij mij op het werk.Bloed suikers raken in de war,Als ze geen geld hebben om een energie drankje te kopen raken ze bijna in paniek.
Bronnen: