Een lipje heet het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet inderdaad een lipje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als je verkeerd drinkt heb je een liklipje :P
sorry kon het niet laten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij schrijft specifiek erbij colablikje, dus dan hoeft het woord blik er niet nogmaals bij.
rose
12 jaar geleden
Lipje is de correcte benaming.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder je neus heb je ook een lipje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twee zelfs! En wat dacht je van een stukje verder naar onderen?
Ik ben zelfs van flessen overgestapt op blikjes, aangezien ik toe ben aan een nieuw maliënkolder en mijn dame er één voor me maakt.
Zij noemt me nu al: Ridder Cola!
Dat worden bliklipjes genoemd. Die zijn tegenwoordig zeer gewild, want er worden handwerkjes en kledingstukken mee gemaakt!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig? Volgens mij was dat 6 jaar geleden dat men dat deed? Of is het inmiddels weer "herboren" ?
Amadea
12 jaar geleden
@kravmaga: jij vindt het dus 't goede antwoord, waarom dan een minduim?
Amadea
12 jaar geleden
@steuber: Zie bijvoorbeeld http://www.goeievraag.nl/vraag/goedkoop-niks-bliklipjes.184611 en http://www.duurzamewaardekaart.nl/aanbieding/342/Escama-Studio-tassen-van-bliklipjes;jsessionid=wwrl0cqmhxjq9sf4x14ad6ae !
rose
12 jaar geleden
Ik denk dat ze vooral (en pas) bliklipjes worden genoemd als ze niet meer op een blikje zitten...