Wat zijn de voor en nadelen van naar ontbijtbuffet te gaan en ontbijt in je hotelkamer te ontvangen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
paulus811
12 jaar geleden
Dit lijkt me niet zo heel moeilijk zelf te bedenken. Toch?

Antwoorden (2)

Ontbijt in je kamer is veel duurder, plus er wordt nog een fooi voor de bezorging verwacht. Het is wel romantisch!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het onbijt dat je op je kamer ontvangt is een stuk minder uitgebreid dan dat van het onbijtbuffet.

Kamer je kamer ontbijten heeft dan weer als voordeel dat je je niet hoeft aan te kleden en lekker in romantisch in bed kan liggen genieten.
AlphaLimaSierra