Waar kan ik salmiakpoeder kopen?

Ik ben op zoek naar het ouderwetse "pure" salmiakpoeder. Ik kan het natuurlijk zelf maken - dat is wel leuk, maar ook bewerkelijk en enigzins riskant.

Waar kan ik nog salmiakpoeder kopen? In Utrecht zou ideaal zijn.

Cryofiel
12 jaar geleden
7.5K

Antwoorden (12)

Kruidvat heeft het bij de snoepafdeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de snoepkramen op de markt hebben ze het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jamin, of candyonline.nl, en de betere supermarkt, of de natuurwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En bij de snoep express ook! Al weet ik niet of ze die in Utrecht hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan je in Utrecht Overvecht kopen bij winkelcentrum de Gagelhof, daar heb je een zaakje Vivant genaamd en zij hebben naast sigaretten e.d ook allerlei snoep en pure salmiakpoeder zag ik daar ook staan.
Mjamie is erg lekker spul.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de etos. En het zit in van die hele kleine doorzichtige potjes. Zowel zoetige als zoutige salmiak poeder hebben ze daar wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zowel bij de supermarkt, als bij diverse drogisten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij drogisten staan meestal kleine potjes met salmiakpoeder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De aller-aller lekkerste ligt bij 'De Tuinen'

Daar koop ik het regelmatig, heerlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook een drogist of apotheek verkoopt dit normaal gesproken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Super de Boer hebben ze het ook... En ik vind het erg lekker!

Toegevoegd na 36 seconden:
Maar ik weet niet hoe "echt" dat is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
candyonline.nl, de normale snoepwinkel, je zou de kruidvat ook kunnen proberen maar daar hebben ze het niet altijd. in Utrecht op de grote markt staat in ieder geval iemand met salmiakpoeder.