Waar kan ik salmiakpoeder kopen?

Ik ben op zoek naar het ouderwetse "pure" salmiakpoeder. Ik kan het natuurlijk zelf maken - dat is wel leuk, maar ook bewerkelijk en enigzins riskant.

Waar kan ik nog salmiakpoeder kopen? In Utrecht zou ideaal zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Kruidvat heeft het bij de snoepafdeling.

Bij de snoepkramen op de markt hebben ze het.

Jamin, of candyonline.nl, en de betere supermarkt, of de natuurwinkel.

En bij de snoep express ook! Al weet ik niet of ze die in Utrecht hebben

Dat kan je in Utrecht Overvecht kopen bij winkelcentrum de Gagelhof, daar heb je een zaakje Vivant genaamd en zij hebben naast sigaretten e.d ook allerlei snoep en pure salmiakpoeder zag ik daar ook staan. Mjamie is erg lekker spul.

Bij de etos. En het zit in van die hele kleine doorzichtige potjes. Zowel zoetige als zoutige salmiak poeder hebben ze daar wel.

Zowel bij de supermarkt, als bij diverse drogisten.

Bij drogisten staan meestal kleine potjes met salmiakpoeder

De aller-aller lekkerste ligt bij 'De Tuinen' Daar koop ik het regelmatig, heerlijk!

ook een drogist of apotheek verkoopt dit normaal gesproken

Bij de Super de Boer hebben ze het ook... En ik vind het erg lekker! Toegevoegd na 36 seconden: Maar ik weet niet hoe "echt" dat is...

candyonline.nl, de normale snoepwinkel, je zou de kruidvat ook kunnen proberen maar daar hebben ze het niet altijd. in Utrecht op de grote markt staat in ieder geval iemand met salmiakpoeder.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100