barbecuen op een wegwerpbbq is om miserie vragen want de afstand tussen vlees en kooltjes is te klein. hoe lossen jullie dit op?

op tomorrowland( musicfestival )mag je geen caminggasvuurtjes meer meenemen enkel mag er nog gebbqworden op een apparte ruimte. Dus geen kopje koffie of thee s 'morgens of een eitje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

bij de supermarkt en de blokker end. zijn aluminium bakjes te koop die je op het rooster van de bbq kan zetten. Hierin baj je dan je vlees. Dan maakt het niet uit of je kolen tegen het rooster komen of dat er vlammetjes tussendoor komen. Dat bakje beschermt het vlees daar tegen. Deze bakjes zijn om spiesjes vlees in te leggen, maar volgens mij kan er na wat vouwen en buigen ook wel ander vlees in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij die wegwerpbbq's weet je nooit of je ze gelijk moet weggooien of er eerst weer mee gaat prutsen. ;-) Soms kan je met een paar haringen het rooster wat hoger leggen, maar dan moet je er toevallig wel eentje hebben, waarbij het rooster stabiel genoeg is. Als er in die ruimte stroom is, kan je waterkoker of dompelaar meenemen. Voor de grootste nood helpt dit net.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een los ovenrekje mee, dat kun je gemakkelijk (bijvoorbeeld zoals in het antwoord hierboven staat met tentharingen) op de juiste hoogte plaatsen