wat is het beste eten dat je mee kan en mag nemen naar je examen

Voedsel wat niet kraakt en niet te groot is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag je tijdens je examens eten dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is tegenwoordig inderdaad normaal

Antwoorden (9)

Een snelle jelle is altijd lekker om mee te nemen. Succes met je examen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een banaan en vooral water is belangrijk!! Succes :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vergeet vooral de Dextro niet ! (: heel veel succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Brood met hagelslag en een broodje met pindakaas
Das goed voor je hersens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boterhammen in gewoon papieren doekjes gewikkeld
Dextro
Fruit
Drinken in flesjes niet in blik en liefst zonder prik

Geen koekjes
Geen crackers
Geen snoep of chips
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijdens mijn examens heb ik erg genoten van de M&M's en dropfruitduo's :)
Kopje koffie voor het tentamen, kopje thee tijdens het tentamen, en een flesje water voor de dorst :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kauwgom. Dat zorgt dat je er meer bloed naar je hoofd stroomt waardoor je beter kan denken. Dit is natuurlijk alleen handig als je echt tijdens het examen mag eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat echt waar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is echt waar. Dat komt door de kauwbeweging, dat er meer bloed naar je hoofd stroomt.
hallo,
het beste wat je kan is licht verteerbaar eten b.v fruit en een broodje smos.een stukje chocolade of salade en wat druivensuiker en vooral wat drinken water,fruitsap of groentesap.
Het beste er mee.
Groetjes,elucsa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga je dan tijdens je examen zitten eten?
Zo ja dan kun je voedsel nuttigen waar druivensuiker in zit dat geen je een beetje energie. Een beetje een oppepper. (marsjes of dextro energie snoepjes dat zijn van die witte vierkante druivensuiker tabletten zeg maar)
Dingen die ook geen lawaai maken zijn spekjes. Maar of dat echt prettig weg kauwt dat is aan je zelf.
En als je voor of na je examen wat te eten wilt hebben kun je kiezen voor sultana s liga s, captain koeken,bammetjes dat soort dingen.
Of een banaan . In de tijd dat ik zelf examen deed nam ik in de pauze een pakje fristi mee en een cacao cake je van de aldi. En ik slaagde. Maar of het daaraan heeft gelegen?
Geen idee trouwens of die cake jes nog te koop zijn. Maar je zou t kunnen proberen.