Welke pillen werken het beste om het hongergevoel weg te krijgen?

Iemand goede ervaring met bepaalde pillen? Ik heb vaak honger maar word steeds dikker, is het gezond om afslankpillen te gebruiken? Krijg je die gewoon bij de drogist?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
40.9K

Antwoorden (10)

Hoe stil jij je honger is natuurlijk ook belangrijk. Pillen zijn niet altijd de oplossing. Als jij trek hebt dan kun je ook fruit nemen. Water drinken houdt ook het hongergevoel weg. Laat suikerhoudende frisdrank staan. De balans goed en gezond eten en bewegen geeft wel resultaten. Mocht je er zelf niet uitkomen zou je evt. met een dietiste kunnen praten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
c+
Door bijvoorbeeld bepaalde supplementen te slikken waarin iets koper zit kan je je hongergevoel wel wat wegkrijgen. Maar meestal zit het em toch in een volwaardig dieet, met genoeg voedingsstoffen zodat je geen honger krijgt.
Maar.. voor de spijsvertering is het juist goed om een hongergevoel te hebben voor je een maaltijd gaat nuttigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga niet aan al die veel te dure "afslankpillen" die je bij de drogist kan kopen.
Ik heb het allemaal wel geprobeerd.
Het helpt allemaal niks op den duur.

Het enige wat je nog zou kunnen doen is
vezeltabletten. En dan met heel veel water.

http://www.goeievraag.nl/vraag/bestaan-pillen-hongergevoel.161018
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
c+
Geen enkele pil is echt goed om af te vallen, noch je hongergeveoel te verminderen. je lens zuipen aan water is altijd nog beter om dat hongergevoel weg te nemen, en dat zuivert ook nog eens je lichaam waardoor je je beter gaat voelen en je ook trots op jezelf gaat zijn dat je zo mooi twee vliegen in één klap slaat.

Spek de bankrekening van de farmaceutische industrie niet onnodig, die verdient al genoeg geld aan jou.

pers 1 citroen uit op een liter water en drink dat wanneer je gaat bewegen, en verbrand daarmee dubbel zo snel vet zowat als normaal.

schrijf een week op wat je eet en vervang wat je eet voor dingen die zon beetje het zelfde zijn, maar met minder calorien.

Eeet watercrackers bij lekkere trek en giet daar water bij, zet lekker op, geeft vol gevoel...

Er zijn voor elke gelegenheden wel pillen, maar zo kan het ook...

Heb je last van vocht ophoping onderaan je benen met het warme weer: bleekselderij drijft vocht af en zo zijn er wel meer groenten die dat dien, er is hier op GV, als je erop zoekt wel een lijstje van te vinden

handje noten en water erbij drinken is ook goed voor je gezondheid en vult ook...

paar glazen water voor elke maaltijd doet je sneller vol zitten...

Tai Chi, geloof het of nie :) helpt ook met afvallen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cave H2O intoxicatie, gezien je eerste tip maar verder kan ik me aardig in je verhaal vinden. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx :)
Afslankpillen helpen niet. In het ergste geval ontwateren ze je lichaam en/of zijn het ordinaire laxeerpillen. In beide gevallen zet je je gezondheid op het spel.

Een veelgemaakte fout is het grijpen naar light of caloriearme voedingsmiddelen waardoor je de godganse dag met een hongergevoel rondloopt. Dat houdt geen mens langdurig vol. Beter is het om te kiezen voor volwaardige voedselproducten, die je zoveel mogelijk zelf bereidt. Wees ook niet bang voor calorieën in de vorm van vet en eiwitten, want die verzadigen beter dan geraffineerde koolhydraten, zoals suiker en (crackers e.d. van) wit meel.

Probeer bijvoorbeeld eens een ontbijt van twee eieren, gekookt of gebakken. Het duurt daarna uren voordat je honger krijgt. Leg er eventueel een volkoren boterham onder als je niet zonder brood kunt. Natuurlijk kun je die ochtend wel eten maar de neiging is makkelijker te weerstaan en daar gaat het om. Al met al is de kans groot dat je op die manier veel minder calorieën binnenkrijgt dan met al die light troep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik super citrimax slinking support stap 2. Deze is te verkrijgen bij een natuurdrogist, heb inderdaad minder eetlust en voornamelijk minder zin in zoetigheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens Appelazijn, Google eens naar informatie over appelazijn , je zult verbaasd zijn waar het al goed voor is,Dus ook om af te vallen, mijn vrouw gebruikte het tegen aften.
Je zult appelazijn op zich niet lekker vinden ,maar gooi een scheutje appelazijn in bv Eisthee, dan proef je de smaak van appel azijn minder.
Het is verkrijgbaar bij de supermarkt in een 250 ml flesje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn geen pillen .
Drink voor het eten een glas warm water .
Omdat warm water de honger stilt .
Het is niet lekker maar het helpt en het is goedkoop .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afslank pillen kun je gewoon bij de drogist of reformwinkel kopen maar het gewenste effect zul je er niet mee bereiken. Daar komt meer bij kijken.
Pillen om de honger weg te krijgen zijn er wel ,Obesitas pillen zijn dat. En ook die worden verkocht bij de drogist.Je zou het kunnen proberen maar of ze echt werken dat zal iedereen anders ervaren. Als je echt kilo s wilt kwijt raken kun je beter een dieet volgen wat gebaseerd is op zo min mogelijk koolhydraten . Dus geen brood cake aardappels rijst en pasta s meet eten en zo weinig mogelijk snoepjes uiteraard, maar alleen vlees en groenten. Of gewoon dingen waar niks tot zeer weinig koolhydraten in zitten.
Koop eens een recepten boek van dokter Frank en probeer het voor de grap eens uit. En als je toch denkt honger te krijgen of trek.......dan pak je een zoete paprika of een komkommer en drink je daar een glas water bij. Dan kom je al een heel eind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen pillen maar vezels. Muesli met tarwekiemen als ontbijt. All bran flakes als lunch en Fruit en Nuts als avondeten. + een vitaminepilletje.

Je krijgt er wel een overijverige darm van ( veel stoelgang ) .