Kan je ook drinken zonder te slikken ?

Dat is toch veel handiger ? Gaat een stuk sneller, denk ik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.2K

Antwoorden (6)

Er zijn mensen die het kunnen. Ze noemen het ook wel 'je keel open zetten', wat geoefend wordt tijdens drink-spelletjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, via een infuus.
Maar niet oraal. Het gaat dan een beetje je slokdarm in, en een beetje je longen in. Je strotklepje zorgt ervoor dat je het slok-voor-slok je slokdarm in gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, gebeurt veel omder jongeren. Dan zet je je keel open (alsof je gaapt). T wordt ook wel atten genoemd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan.
Wel is de risico dat je je verslikt groter.
Je hersenen weten precies wat het verstandigst is, dus drinken zonder te slikken.... nee niet verstandig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan om het te bevestigen. Ik kan het zelf ook. Maar dat is inderdaad meer voor jongeren met drinkspelletjes. Je proeft dan niet veel van wat je drinkt dus je hebt er niets aan. Tevens is snel drinken niet goed voor je. Heb je wel eens veel gedronken dat je het voelt klotsen in je maag? Dat is het gevolg ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan wel, maar daar moet je op oefenen ofzo. xD het is inderdaad egt veel handiger, het heeft waarsgijnlijk te maken dat je 'gang' open gaat en het er gewoon door kan glijden.