Ik zag daarnet een kastanjepompoen in het warenhuis liggen, kan je die gewoon in de soep doen? Wat is het verschil met een gewone grote pompoen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.6K

Het beste antwoord

Je kunt hem net zo bereiden als gewone pompoenen, alleen is de smaak lekkerder.
Hij komt uit Zuid-Amerika.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank u

Andere antwoorden (1)

Het vruchtvlees is heel lekker en doet qua smaak aan kastanjes denken.

Bereiding zoals de gewone pompoen, maar doordat de kastanjepompoen veel meer smaak heeft, is hij zelfs rauw lekker.