Vol gevoek

Ik heb heel vaak een vol gevoel en dat heb ik snel hoe kom ik hiervanaf

Dankje x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
kun je iets meer informatie geven?
- hoe oud ben je?
- jongen of meisje?
- op welke momenten heb je dit gevoel?
- is het na het eten van bepaald soort eten?
ItisILeClerc
12 jaar geleden
dat is geweldig, kun je me dat ook leren?

Antwoorden (2)

Blijkbaar wil jouw maag niet al te veel eten tegelijk verwerken. De oplossing is dan in plaats van 3 grote maaltijden elke dag 6 kleine maaltijden te verorberen. Door het eten meer over de dag te verspreiden zal je er minder last van hebben.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje well xx
Als je het gevoel hebt dat je VEEL sneller dan mensen die een beetje op je lijken wat betreft postuur en leeftijd (als jij 45 bent moet je niet kijken naar een "veelvraat" van 16 natuurlijk) vol zit zou ik daarmee toch eens naar de dokter gaan.

Ten minste: Als je bijv ook te mager bent. Ben je gewoon goed op gewicht krijg je blijkbaar toch genoeg voedingsstoffen binnen.

Ik vraag me nl af of je dit met ALLE eten hebt of alleen met bepaald eten. Als IK een tijdje mager eet, zit ik, als ik dan eens vet eet, na een halve zak friet BOMVOL, terwijl ik "normaal" met gemak zo'n hele zak wegwerk. Het zou kunnen dat jij dat ook hebt, dat je maag sterk reageert op bijv vet, maar misschien op zuivel of nog iets anders.

Zit dat dan in je maaltijd zit je snel vol. Dat zou ik dan wel uit laten zoeken want mogelijk ben je ergens allergisch voor
amigo