Wie kent de campino snoepjes nog en weet waar ze te koop zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
37.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De snoepgoed Campino kan je nog vinden in Duitsland. De smaken aardbei, kers en perzik heb ik weten te bemachtigen tijdens een vakantie. (Campino früchte) het is inmiddels 5 jaar geleden dat je de vraag gesteld hebt, maar misschien dat je er nog iets aan hebt.

Het beste antwoord

Die zijn helaas niet meer te koop, die overheerlijke romige gestreepte snoepjes. Vond de perziksmaak het lekkerst!

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb ergens op een site gelezen dat ze niet meer gemaakt worden omdat ze gevaarlijk zijn (verstikkingsgevaar). Of het werkelijk zo is weet ik niet, hoewel ik het me wel kan voorstellen, ze waren ontiegelijk glad. Ik heb erg mijn best gedaan om die site weer te vinden, maar helaas...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan je er een handeltje in beginnen hier, heb op google gekeken, er is enorm vraag naar;-)

Andere antwoorden (2)

Op internet staat dat ze haast nergens meer te koop zijn. Nog wel bij woolworth warenhuis en edeka supermarkt in
Duitsland. (http://designer.web-log.nl/designer/2005/05/campino_snoepje.html)
Ik ken ze wel, maar geen idee waarom ze van de markt in Nederland verdwenen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via die link zijn ze (helaas) ook niet te koop.
De officiële campino snoepjes zijn van het merk Storck (o.a. ook Werther's, Toffifee, Merci en Knoppes). Deze variant wordt enkel nog verkocht in landen als Duitsland en Oostenrijk onder de naam Storck Campino Früchte Yoghurt. De snoepjes zijn onder andere te koop bij Merkur Markt en Interspar. Een namaak variant door het bedrijf Candy Traders wordt momenteel verkocht bij Action.