Zwanger en kip gegeten met een roze stukje, hoe schadelijk is dit?

Ik ben 1,5 maand zwanger en ik heb gisteren kipsaté gegeten. Nu zag ik alleen later pas dat er in een kipblokje een roze stukje zat. Ik had de helft al op. Hoe schadelijk is dit voor de baby? ( ik ben niet ziek geworden)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had vorige week ook kippepootje met veel roze. Het was wel goed warm, is roze altijd slecht??

Antwoorden (4)

Als jij niet ziek bent is het niet schadelijk voor je baby.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet ziek bent geworden, ook niet een heel klein beetje, dan is het goed, hoef je je geen zorgen te maken om je baby.
itsme
12 jaar geleden
Klopt wat er wordt gezegd! Maar misschien vind je t prettig om veel bevestiging te krijgen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt allemaal dus wederom een bevestiging als het niet goed zit voel je buikpijn/ kramp en beetje trillerig ziekig (spreek uit ervaring, maar gelukkig gezonde baby van 15 inmiddels ;-) maar als je twijfels hebt ga gewoon naar de dokter...want als je toch beetje gaat stressen hierover dan is dat ook niet goed om dat te negeren.. Luister naar jezelf en vertrouw jezelf. Voelt het niet goed, laat het checken... Beter onnodig gecheckt dan te laat is mijn advies ;-) maar nogmaals als je niets voelt mbt ziek zijn dan zit het vast goed, succes