Hoe eet ik een Turkse pizza (lahmacun) zonder dat de saus aan de onderkant over mijn kleding loopt en ik op aluminiumfolie kauw?

Weet jij het antwoord?

/2500

onderkant een beetje dubbel vouwen en het aluminiumfolie beetje bij beetje wat afscheuren.. zo doe ik het tenminste en ik heb er vrijwel geen last van:)

Eet hem boven een bord!! :):$ Ziet er trouwens lekker uit :( nu heb ik honger :p

Vraag om een trog of neem die zelf mee.

De onderkant dichthouden en de bovenkant van het folie stuk voor stuk openscheuren, hou voor de zekerheid je hand aan de onderkant, dat eet ook makkelijker (vind ik zelf)

Zeggen dat je er weinig saus op wil of aan de onderkant wat mider ;)

Zie volgende video:) http://www.youtube.com/watch?v=sFDaY0uZyDg&feature=youtube_gdata_player

Pak een flinke mok/beker uit de kast en schuif de onderkant van de pizza in de beker. En als je 'uit' eet.. Toch met het folie erom en goed naar beneden schuiven en boven de tafel eten ;)

Daar kan jij weinig aan doen. Want als het dunne saus is dan moet de gene die de saus maakt aan de onderkant weinig saus doen en dat stukje in het midden doen. Vervolgens moet je aan de onderkant van de pizza 2 sneetjes snijden zodat je die naar binnen kan vouwen. Daarna de pizza strak dicht rollen onderkant dicht, folie eromheen en nu komt het. Aan de onderkant van de pizza moet je de folie lang laten en dan moet je of dicht draaien of dicht vouwen naar tot dat je bij de onderkant van de pizza bent. Heel ingewikkeld uitgelegt misschien, terwijl het heel erg simpel is. Eetsmakelijk!

je moet hem horizontaal houden en zo eten, dus je hoofd iets naar achter kantelen als je een hap neemt.

Wat dacht je van een flinke stapel servertten er omheen aan de onderkant.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100