Mijn witte koelkast is nogal geel geworden. Kan ik hem met citroensap witter maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
22.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou wat verf kopen

Het beste antwoord

Uw witte apparaten geel geworden?? Meng half kopje bleekwater driekwart kopje soda 4 kopjes warm water dit opbrengen, in latenweken na 2 uur afnemen met een sopje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik zou het proberen met chloorwater.
Kan me herinneren dat dit ook een goed middel was bij gele aanslag op andere voorwerpen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of schoonmaken met ammoniak en daarna in elke kleur te
spuiten met een spuitbus verf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het wit verven.
je kan een kleine pot verf kopen en gewoon beginnen verven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Insmeren met appelmoes, uurtje intrekken en goed afnemen met een vochtige doek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaker dan men denkt werkt lampenolie erg goed, zeker in geval van een vettige aanslag door b.v. roken.
Vroeger bestreed ik altijd aanslag met benzine of ammonia of iets anders bijtends, maar meestal helpen vettige stoffen beter.
Alleen een sopje voor de nabewerking; voorafgaand aan schilderen wat ammonia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een halve citroen met zout is beter. het sap maakt het vuil los en het zout schuurt het weg grtjs jill
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik Muscle of Dasty,spuit het op je koelkast en de vieze gele drap druipt eraf !!
Muscle heeft elke supermarkt,Dasty is alleen verkrijgbaar bij de Wibra en werkt op sommige schoon te maken oppervlaktes zelfs nog beter als Muscle.