Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het slecht om 's ochtends eerst 1 uur kranten te doen en daarna pas te ontbijten?

None

13 jaar geleden
759
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe dat al 2 jaar,

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien is dat juist wel heel goed. Als je eerst een uur met kranten hebt lopen sjouwen, heb je heel wat meer honger, dan als je net uit bed komt. En een stevig ontbijt is voor iedereen alleen maar goed.

Wel zou je kunnen overwegen, b.v. als je je wat flauw voelt tijdens het kranten rondbrengen, om een glaasje sap, of een crackertje te eten voor je met je werk begint. En dan na afloop komt het echte ontbijt ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee hoor, als je maar niet zo ongeveer dood gaat van de honger en als je daarna maar ontbijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom slecht :p

Gewoon lekker daarna op je gemak ontbijten als je dat wilt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou niet weten waarom dat slecht is. Als ik er zo vroeg uit zou moeten voor die kranten zou ik ook niet ontbijten. Hoe later op de morgen hoe beter het ontbijt smaakt.
Hulde via jou aan alle krantenbezorgers (ik ben een avondmens, die niet snapt dat iemand zo vroeg op kan staan)
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 idd ben ook n avondmens en zou zo vroeg mn bed nt uitkunnen
Als je na een half uur na wakker worden wat eet gaat je stofwisseling om hoog en dat is goed voor de energie ook dus lekker een boterham mee, daarna nog thuis even goed eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk het niet.. Ik begin smorgens om 7 uur met werken en ga pas om 9 uur op ze vroegst ontbijten. En dat gaat al jaren goed..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb jarenlang kranten gelopen. Eerst kranten lopen, daarna ontbijten, daarna naar school. Heb er geen schade van opgelopen. Wat veel mensen doen: helemaal niet ontbijten lijkt me wel ongezond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding