kipfilet zijn de borstjes en ze hebben er twee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kip weegt ongeveer 1,5 kl

dus neem weg 300 gram File
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
File op een kip? Het is de A1 niet;)
In tegenstelling tot vrouwtjesmensen hebben kippen maar 1 borst en aangezien een kipfilet uit borstvlees bestaat levert 1 kip dus 1 filet.
Hoeveel dat aan gewicht is,zal per kip verschillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kipfilet wordt gesneden van het borstbeen richting de flank. Er komen dus twéé filets van één kip!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo is het maar net!
één kipfilet dat is de kippenborst maar het bestaat uit twee delen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kipfilet is de borst van de kip. Je hebt 2 helften dus 2 stukken kipfilet