Ik heb veel melk behoefde komt dat door zwangerschap.?

het is ongeloofelijk maar zo kan ik eerst amper tegen melk wil ik nu 3 liter ong per dag.
mis ik dan wat.
en komt het door de zwangerschap??

Toegevoegd na 3 minuten:
eerst was het zo
http://www.goeievraag.nl/vraag/maagpijn-melk.13222

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zeer omstreden verhaal hier bij G.V., maar ik ben overtuigd dat melk niet gezond is. Melk is voor jonge kalfjes en niet voor volwassen mensen. Ga maar eens zoeken op internet er staat veel negatieve inf. over het drinken van koemelk. Karnemelk, yoghurt, kwark, drinkyochurt, biogarde enz zijn wel heel gezond en natuurlijk voldoende water drinken. Toegevoegd na 35 minuten: Let op je lichaam kan je tijdens je zwagerschap voor de gek houden door behoefte te krijgen aan ongewone dingen die je anders ook niet zou eten/drinken. Het verhaal van de augurken enz.Zoek naar een andere drank maar wel zonder koolzuur er in en zeker geen cola,en vanzelf sprekend zonder alcohol.

Je lichaam "vraagt"om wat hij nodig heeft. Net als dat je ineens zin hebt in sinaasappels, die je normaal niet zo gauw eet, kan het zijn dat je lichaam om Vit. C vraagt. Maar wat natuurlijk ook kan, is dat dit je "tic" is, zo noem ik dat altijd, als je zwanger bent. De een eet dan veel augurken, de ander wilt midden in de nacht zoute haring. Ik wilde ELKE dag patat, hmmm, maar, zonder zout en mayo, want dat mocht ik toen niet. Je kon me er in begráven :))

Het kan dat je lichaam het nodig heeft. Wat ook vaak voorkomt is dat je door de zwangerschap trek in andere dingen krijgt. Let wel op, melk is een veel voorkoment allergeen en veel ervan nemen tijdens je zwangerschap kan een kans op een melkallergie bij je kindje verhogen.

Tijdens een van mijn zwangerschappen kreeg ik enorme behoefte aan sinasappels. midden in de nacht wakker worden. om er een te willen eten. bij mijn tweede kindje had ik dat ook, maar dan ook met melk. zelf denk ik dat het lichaam gewoon echt vraagt naar wat het nodig heeft. Ik denk dat omdat mijn zoon een allergie had voor kippenei-eiwit. (dat zit zelfs in waterijsjes) nu nog is hij niet gek op ei. en zeker niet op het ei- geel (daar zit het meeste ei-wit in. aldus de dieetiste) ook waterijsjes wil hij niet. eet liever helemaal geen ijs! en zo zijn er nog een aantal dingen waar veel kippenei-eiwit in zit en wat hij op een of andere manier dus niet wil. hij is gelukkig wel over de allergie heen gegroeid. maar toch..

Het komt ongetwijfeld van de zwangerschap. Bij de eerste kon ik de zuivel niet aanslepen, bij de tweede at ik ineens heel veel fruit, terwijl ik daar normaal gesproken niet zo heel gek op ben.

Ik ben er van overtuigd dat je lichaam vraagt wat het nodig heeft. Toen ik zwanger was at ik ineens bizar veel fruit en had ik geen trekt meer in snoep (helaas na de geboorte wel weer) en toen wist ik nog niet eens dat ik zwanger was.

Ken dat gevoel. Ik dronk 7 liter magere yochurt per week. Mijn lichaam had daar enorme behoefte aan. Niet zwanger komt ik ongeveer aan 1 pak yochurt of vla per week.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100