Misschien bij Xenos.

Toegevoegd na 2 minuten:
....en Chinese winkels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij iedere toko, ze kosten per set een paar duppies, afhankelijk van de hoeveelheid die je ineens koopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, ik heb ze van de toko. Prima stokjes die niet na één keer weggegooid hoeven te worden.
die kun je bij een chinees restutaund krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste bruikbare tips zijn al genoemd. Ik heb een grappige site gevonden, waar je ze in alle soorten en maten kunt bestellen. Er zitten zelf hele sjieke bij ;-) Zelf heb ik ze ook, en eet er graag mee.

http://www.chinese-winkel.nl/webshop/contents/nl/d42.html

Je hebt ze ook in complete luxe setjes, met standaardjes e.d. erbij. Erg leuk voor je chinese eettafel.

http://www.onlinetoko.eu/a-15132696/non-food/japanse-tafel-set-5-personen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de wereldwinkel! Tussen en 3en 10 euro meestal.