Welke zijn de slechte punten van een ijsschepper? Wat kan er dus volgens jullie verbeterd worden aan het design? (ergonomie, werking, opberging,... )

student productdesign needs some input and ideas, :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je van de ijsschepper die je hebt toegevoegd als afbeelding? of gelijk alle andere ijsscheppers?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voornamelijk degene als afbeelding.

Antwoorden (4)

Misschien wat aan het gedeelte wasr je moet knijpen het is erg breed voor in de lade en gaat soms best zwaar suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit ervaarde ijsschepper, vertel ik jou, dat die dingen super vermoeiend zijn. Doordat je steeds die dingen moet indrukken. Niet bepaald chil. Als je een dag met zo een ding schept, is je pols helemaal kapot!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n ijsschep is best wel goed... wanneer je hier een diepvriezer voor hebt (-12°C als ik me niet vergis). Hier thuis hebben we een diepvriezer op -18 en eentje op -21. het probleem is dus dat het ijs te koud is om te kunnen uitscheppen. Ik durf ze ook niet goed in de magnetron te zetten, uit schrik dat ze dan te ver zou ontdooit zijn. misschien een idee is om een ijsschepper uit te vinden met warmteweerstandjes in, zodat ze schepper vlot door het ijs kan. ook als je het ijs schept, krijg je ze met behulp van te drukken op de ijsschep het bolletje slecht uit de ijsschep...

dit is zowat mijn mening over ijsschepjes :-). ah ja, moest je mijn idee over een elektronische ijsschep, dan moet dit wel in het stopcontact vrees is, omdat aa batterijen zoiets niet kunnen dragen.. dan zit je weer met het onpraktische feit dat dat ding weer een snoer heeft...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmmm, dat lijkt me best een goed idee, ik zat ook al aan zoiets te denken. Misschien is het scheppen van het ijs niet het grootste probleem als je het op de juiste temperatuur bewaart en van goede kwaliteit is maar voor het lossen van het ijsbolletje zou je een of ander verhittingsysteem kunnen ontwikkelen om het knijpsysteem te vervangen.
Ze gaan snel stuk door alle losse scharniertjes enzo, misschien kun je daar wat aan doen?