Kristalsuiker wordt heel fijn gemalen.
Amadea
13 jaar geleden
Poedersuiker is tafelsuiker, dat heel fijn gemalen wordt tot poeder en daarna vaak vermengd met zetmeel om het poedereffect te vergroten (ook wel bloemsuiker genoemd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poedersuiker is gemalen kristalsuiker. De smaak wordt als zoeter ervaren dan van kristalsuiker omdat het totale oppervlak van de suiker deeltjes groter is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Aan poedersuiker wordt een antiklontermiddel toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik maak het in geval van nood wel eens zelf. Gewoon kristalsuiker malen en in dat geval doe ik er niets extra's bij. Smaakt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U neemt een paar lepels suiker en doe deze in een blender,keukenmachine laat nu de suiker zolang malen totdat u fijne poedersuiker heeft.
Schud de poedersuiker in een strooi potje of een bewaardoos en klaar is kees.

Succes!!