Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Je houdt vast alleen van hardgekookte eieren mag ik hopen,een zachtgekookt ei doormidden slaan,dat wordt natuurlijk een kliederboel.Je hebt wel eierdopjes voor 2 eieren,is wel wat voor jou.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Jij slaat een gekookt ei misschien doormidden, maar de meeste mensen schillen de top, en lepelen het uit. Dus dan is één eierdop per ei genoeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet iedereen snijd de heft door midden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik sla t ei ook in tweeën, en wij zijn ècht niet de enige. En nu je het zo vraagt, vind ik inderdaad dat we 2 dopjes zouden moeten krijgen. Of 1 met plaats voor 2. Ontwikkelen, patent aanvragen. D'r móet markt voor zijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te laat,die zijn er al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oooh! Nooit gezien! Die wil ik hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even naar beneden scrollen,daar zie je een voorbeeld.
Deze zijn er ook wel, wij hadden (vroeger) thuis eierdopjes waar een "deksel" opzat, zo bleef het ei nog warm denk ik, deze kon je ook omdraaien, of dat was als je hem doormidden sneed, dat weet ik niet :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je een ei dat zacht van binnen niet door midden hoort te doen. Je snijdt of het boventopje er af, of je schilt de bovenkant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik pel mijn ei helemaal, voordat ik hem opeet of in een eiersnijder leg. Ik gebruik de eierdop om de schalen in te doen en heb dus aan 1 eierdop genoeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding