Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

pastasaus met gehakt na 1 week nog eetbaar?

1 week in koelkast afgesloten.. is het nog eetbaar?
vorige week vrijdag gegeten

Toegevoegd na 8 minuten:
voorgebakken, dus niet rauw :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Natuurlijk kan dat! ik vraag me af of het wel slim is, maar het is zeker voedzaam!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee, zou ik zeker niet doen. Als het er papperig uitziet en raar of zurig ruikt ZEER ZEKER weggooien. Voortaan in de vriezer zetten.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
toch maar weggooien :)
Nou, ik ben over het algemeen erg gemakkelijk met oud eten op eten, maar pastasaus van een week: dat dúrf IK zelfs niet aan!
Nee dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee producten die in de koelkast worden bewaard moet je binnen 2 dagen consumeren. Dus ik zou het weggooien!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook over eten wat klaar is. Als ik een kliekje over heb dan eet ik het de volgende dag op. De dag daarna vertrouw ik het al niet meer. Dus een week later..brrr..
Nee. Dat is vragen om een voedselvergiftiging! Ik zou je ook aanraden die pan heel goed te schrobben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook al is het gaar. Een week is te lang.
Meteen weggooien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ruikt snel genoeg of het nog goed is. Bedorven voedsel (en met name vlees) heeft een hele specifieke geur.
Maar persoonlijk zou ik mijn neus er niet meer in durven te steken en de saus in linea recta weggooien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhh, nee waarschijnlijk niet. helemaal niet als het stinkt of er schimmel opzit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding