Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik doen met 80 kilo hazelnoten?

Behalve walnoten heb ik ook 80 kilo hazelnoten geerfd. Ook eigen oogst uit Turkije.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
996
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag lijkt wel heel erg op je vraag over de walnoten. Je kunt dezelfde antwoorden verwachten, lijkt me zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo, een hazelnoot is iets heel anders dan een walnoot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het nou hazelnoten of walnoten zijn, je kunt ze verkopen, opeten, weggeven aan de voedselbank en ga zo maar door. Tenzij je recepten wilt, is het verschil niet relevant, lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef dan maar een recept waar WEL hazelnoten inzitten. Walnotensoep van hazelnoten zal niet gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ingrediënten voor 4 personen
100 gr. hazelnoot 1 el. cacaopoeder, ongesuikerde 1 el. sesam-olie Bereidingswijze
De hazelnoten heel fijn malen en mengen met het poeder en zoveel olie toevoegen dat het een pasta wordt.
Dit geheel tot een rol vormen en in een broodje laten meebakken of gebruiken als beleg op het volkorenbrood.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nutella maken!,
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ goh, hoe kom je er op !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fenomenaal antwoord!

Andere antwoorden (1)

Heb je een oprit? Zet er dan een bordje bij: te koop hazelnoten en walnoten € 2,00 per kilo. Je ziet het vaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding