wie heeft de lays wedstrijd maak de smaak gewonnen?

Het gaat om de smaak pataje joppie chips van lays dus

Toegevoegd na 3 minuten:
Pataje moet natuurlijk zijn patatje!!!!

Toegevoegd na 5 minuten:
Welk persoon bedoel ik dus, de smaak is duidelijk maar bedoel persoon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Peter Boogaard uit Kudelstaart heeft gewonnen met de smaak patatje joppie!!! Heb je m al geprobeerd??? Ik vind m super!!! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja patatje joppie heeft gewonnen en anders kijk effe op lays site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Peter Boogaard ( 42) uit Kudelstaart

overigens vind ik niet dat hij de enige winnaar is,omdat er meerdere mensen zijn die joppie als nieuwe smaak tijdens de wedstrijd hebben ingediend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Peter Boogaard heeft het bedacht. Je kunt het persbericht in de bron vinden!