Heeft de Jumbo ook appelkoeken?

De Super de Boer bij ons in de buurt word over 2 weken een Jumbo. Heeft de Jumbo ook appelkoeken? En wat voor verpakking, hoeveelheid?
De Super heeft 6 appelkoeken voor 63 cent, heeft Jumbo ook zoiets?

Toegevoegd na 8 minuten:
En hoe duur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

"Onze" jumbo in Roosendaal is sinds woensdag jumbo (voorheen ook super de boer).
En ja, ik heb in mn hand een overheerlijke appelkoek van t merk Ravensbergen.
(weet niet of ze bijv. ook vers hebben)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ging mij ook om de Ravensbergen appelkoeken (o.i.d). Vers zijn ze toch vast veel te duur :P

Andere antwoorden (2)

Ja, die hebben het ligt vast bij de afdeling van de koeken. Het is gemakkelijk te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Zie onderstaande link: