Waarom zit er soms een paarse hagelslag in het pak?

Wij hebben nu al 3 keer meegemaakt dat er opeens een grote paarse hagelslag in de zwart-wit-hagelslag pak zat.
Één keer zat er een groene in. Is dat met een reden gedaan? of is dit gewoon vreemde toeval?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het leven zit vol moeilijke vragen,vindt je niet?? ;-)

Antwoorden (5)

Er wordt in dezelfde fabriek ook hagel met andere kleuren gemaakt. Er kan dan zo nu en dan een gekleurd hageltje in het pak terechtkomen, als de zwart-witte hagel verpakt wordt.
bamibal
13 jaar geleden
Hagelslag word vaak in 1 fabriek gemaakt. Je hebt ook hagelslag in kleurvorm. Dus dat kan nog wel eens bij elkaar komen.
Al moet ik wel zeggen dat ik dat nog nooit gehad heb!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben wel eens van die funhagelslag, waar inderdaad grote stukjes gekleurde hagelslag zitten. Waarschijnlijk zijn die verdwaalt en in jouw pak terechtgekomen.

Wel leuk toch? zo'n verrassing op je boterham?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
missch. is tie rot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn er een paar vruchtenhagels tussen de gewone hagelslag gekomen.