melk drinken!
het enige dat aangetoond is dat het helpt.. en het helpt inderdaad.
maar helemaal weg gaat het niet meteen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd +

Andere antwoorden (5)

Ik dacht op peterselie kauwen?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Peterselie helpt heel goed als je heel kruidig hebt gegeten ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook tegen knoflookluchten!
Peterselie kouwen en citroensap drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bieslook of peterselie eten even er op kouwen en de lucht is weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Appel eten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Beter voorkomen dan genezen" hoor je wel vaker, en is hier ook van toepassing.

Een heerlijk shotje extra vierge olijfolie, eventueel op smaak gebracht met wat kruiden (met uitzondering van knoflook ;) ) voor de knoflookachtige maaltijd voorkomt dat de geur zich kan nestelen in je mond en slokdarm.

Naderhand helpt het gebruik van verse groene kruiden zoals peterselie, munt, citroenmelisse e.d. Dus ik zou je een thee van verse kruiden aanbevelen. Dat helpt ook bij de verdrijving van knoflookgeur uit de rest van je lichaam, omdat je deze het makkelijkst kwijt raakt door goed te sporten en dus te zweten. Daarnaast is het belangrijk de spijsvertering te voorzien van genoeg vocht om de afvalstoffen weer af te voeren.
De eiwitten en suikers uit melk kunnen inderdaad bepaalde stoffen aan zich binden, en deze bij de weg naar buiten met zich meevoeren.

Maar ook als je af en toe een beetje ruikt, gewoon lekker knoflook blijven eten, want het is bijzónder gezond.