Jumbo supermarkt geeft de laagste prijsgarantie zij roepen wij zijn de goedkoopste. Nu verkoop de Digros hier de producten voor de zelfde prijs.

Jumbo Supermarkt geeft hier een prijsgarantie.
Maar de Digros hier (zelfde gemeente) bied de zelfde producten voor de zelfde vaste prijs aan.
Toch krijg ik het product niet gratis en blijven ze roepen dat ze de goedkoopste zijn, terwijl dat niet zo is.
Ze zijn met heel veel producten even duur als de Digros.
Hoe is het via de wet geregeld dat jij over jezelf mag roepen dat je de goedkoopste bent.
Is goedkoper het zelfde als een gelijke prijs.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

precies als 2 aanbieders een komkommer aanbieden voor 2 euro en een derde voor 3 euro dan zijn die van 2 euro het goedkoopst. of denkt u dat de eene komkommer goedkoper is dan de andere komkommer van 2 euro?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je even duur bent als een ander, kun je nog steeds de goedkoopste zijn. Alleen als je meer rekent dan een ander kun je natuurlijk niet meer volhouden dat je de goedkoopste bent. En gratis krijg je alleen een product dat ergens anders goedkoper is en dat is dus niet het geval.
paulus811